lunes, 1 de junio de 2009

CARTA DE VUESTRO ENTRENADOR

" Bé nois, vet aquí un Campionat extremadament atípic pel club de Blanes, moltes hores d´espera inútils, moltes ganes, poques proves els primers dies....
Us escric des de Xipre, aquí segueix sense fer vent.El primer que s´em vé al cap es dir-vos que em dol no haver pogut estar amb vosaltres en la meitat de les proves del Campionat.
Durant tot el viatge estava pendent de com anava el día allà a Torredembarra, us he tingut sempre al cap.
Vull donar les gràcies als dos entrenadors que han vingut aquests dies i que sé que han ajudat molt. No oblidar la feina que han fet els pares aquests dies i que sé que no ha estat fàcil.
De tot plegat en trec conclusions bones i dolentes, més bones que dolentes.... només us diré que l´any que vé estarem més preparats.
Per a mi aquest Campionat tenía tres noms especials:
Victòria, ja has demostrat que pots guanyar una prova, t´espera un gran any!!
Irene H. t´has comportat com el que ets, una guanyadora. Et vaig marcar un objectiu i l´has complert contra vent i marea.Ets una crac,FELICITATS!!
Lucy,hi ha dies que semblen mooooolt durs, però només els més forts en surten guanyadors. Jo em quedo amb la conversa del dissabte a la nit tornant de sopar amb el Carlos i tú, només vosaltres dos podeu entendre tant bé el que requereix ser ESPORTISTA.
P.D. Gràcies per tots aquests anys tan bons que m´has regalat mentres t´he entrenat!!
La resta de l´equip, hem assentat aquest any unes molt bones bases de cara a l´any que vé.
Ens veiem a la regata del trofeu d´estiu.
Una abraçada molt forta per tots i totes
David Ubach

No hay comentarios: